Registreren / inschrijven
  • Dit kan zijn om verschillende redenen, zoals bijvoorbeeld:

    • Je hebt geen pas of app bij de hand, en dit duurt nog even.
    • Je hebt alleen een en/of rekening.
    • Je hebt (op dit moment) geen controle over je rekening, al dan niet vanwege bewindvoering e.d.

    Let op: wij accepteren ook een betaling vanaf een bankrekening die op naam staat van een bij de registratie opgegeven Eenmanszaak, of op naam van een BV met slechts één bestuurder

    In pricipe maken wij geen uitzonderingen op ons registratieproces. Iedereen moet gecontroleerd worden. De betaling van de registratiebijdrage dient een belangrijk doel: het vergelijken van de tenaamstelling van de bankrekening met de naam van de ondernemer in het uittreksel.

    In het geval dat je alleen een en/of rekening hebt, hoeft dit geen probleem te zijn, zolang jouw naam maar ook bij de bankrekening vermeld staat. Als dat niet het geval is, dan moet je alsnog wél de betaling doen, maar óók een email sturen met een kopie van je legitimatiebewijs (rijbewijs, paspoort, ID-bewijs). Doe dit als antwoord op de email die je ontvangt direct na je aanmelding. BizzKiss zal dan beoordelen of wij jouw lidmaatschap kunnen accepteren.

    Hetzelfde geldt voor het geval je écht geen betaling van 0,01 euro kan (of wil) doen. Stuur dan een kopie of scan van je paspooort, ID of rijbewijs als antwoord op de email die je direct na je aanmelding gekregen hebt, zodat wij aan de hand daarvan kunnen vaststellen dat jij inderdaad de ondernemer achter jouw bedrijf bent.

Ontmoet gelijkgestemden. Vind je date!
Ik schrijf mij in!